شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

خانه تازه

یکی نیست به ما بگه این اسباب کشی دیگه چه کاریه؟ خسته شدم خوب!هنوز هم که تموم نشده . اینترنت هم وصل نیست و هی باید بیام خونه قبلی. خوبه که ادم کلید چند تا خونه رو داشته باشه ها!
خونه جدید طبقه چهارمه من هم که هی از این پله ها بالا میرم پایین میام البته برای رفع اضافه وزن کاملا مفید افتاده و برای دیسک کمر بسیار مضر! اما هر چه هست خوب است از این جای کوچیک که به لونه مرغ شباهت داشت خسته شده بودم.خونه ...

جدید هم بزرگه هم روشن و دلباز. از همه مهمتر این که به یه تغییر اساسی احتیاج داشتم برای خاک کردن خاطرات نحس این خانه . همینجا توی زمین یه گور دسته جمعی کندم هر چه بود و نبود خاک کردم و در را بستم و رفتم؛ اما از شما چه پنهان که هنوز از در خونه بیرون نرفته بودم که انگار صور اصرافیل دمیده، همه شون از گور در رفتند و دنبالم دویدند!مگه ولم می کنند؟خوب چاره ای نیست دیگه همه چیز که دست ما نیست . یاد رمان صد سال تنهایی افتادم که قاتلی برای فرار از دست روح مقتول که هر شب به او سر می زد، به جایی نا شناخته کوچ کرد ولی باز هم آن روح آمد و پیدایش کرد. من هم هر جا بروم این ارواح سرگردان دست از سرم بر نمی دارندکه. عیبی ندارد ما با همه سازگاریم حتی با ارواح خبیثه. بگذار بیایند، تنهایی زیادی اش خوب نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
هژبر شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام
اسباب کشی کاریه که بعضی وقتها میشه مبدا تاریخ. اسباب کشی رو دست کم نگیرید

حق با شماست. مبدا تاریخ ما همیشه همین تحولات کوچک است . پیروز باشید.

رعنا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

خوب شد رفتی از اونجا . معلومه حال و هوات عوض شده. شاد باشی همیشه عزیزم!

سروش پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.kudli.blogfa.com

سلام وب خوب و خواندنی دارید

فریده چوبچیان شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ http://atr-e-shemshad.blogfa.com

سلام

کجایی ؟ مگر تمام نشد این اسباب کشی ؟چرا پیدایت نیست ؟
در این روزهای زیبا ، مرز بین پاییز و زمستان چه می کنی ؟

شاد باشی

درود
خوبم. خیلی خوب. ولی
اینترنت ندارم هنوز. میام به زودی.

فریده چوبچیان چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ http://atr-e- shemshad.blogfa.com

سلام عزیز

آخی بگردم دلم آب .من شمال هستم و تو دار ی تند تند خسته می شی .قول می دم بعد آمدن با یه قور مه سبزی ناب خستگیتو در کنم .می دونی که همه کارام ناب .

آخ جون مهمونی! من عاشق قرمه سبزی ام . زودتر بیایید.

شراره ن سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

مبارک باشه مبارک باشه. به شادی و سلامتی!
البته بدون اینترنت، انگار آدم یه چیز گمشده داره. دائم یادش می افته که نمی تونه ازش استفاده کنه و خلاصه سخت می گذره.
امیدوارم همه مشکلات یکی یکی هموار بشن.
در مورد ارواح و خاطرات، نظر شخصیم اینه که چاره اساسی، بی حسی و بی تفاوتی محضه! وگرنه اگه دست خودشون باشه می خوان راه نفس کشیدن آدم رو هم ببندن!
البته مطمئنم خودتون این چیزا رو بهتر می دونین.
همیشه شاد و در حال گذر به دقایق بهتر باشین!!

سپاسگزارم عزیزم . شما هم شاد باشید.

لیلا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام .الهی میگفتید ما بیایم کمک پس فامیل به چه دردی میخوره مریم خانم نوشته هاتون خیلی قشنگه من که از این به بعد شدم از مشتریای پروپاقرص شما

سلام . خیلی لطف کردید.یه روز باید بیایید خونه جدید دور هم باشیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد