شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

کوکوی خیار با ماست و سیب زمینی؟؟؟؟!!!!

امان از این درس خواندن های متوالی که هوش و حواس برای ما نمی گذارد. امشب تصمیم داشتیم نان و ماست بخوریم، اما نمی دانم چرا یکدفعه دلمان خواست کوکو سیب زمینی بپزیم، با ماست و خیار بخوریم. سیب زمینی ها را رنده کردیم  با کلی ادویه، زرد چوبه، فلفل و پودر کچاپ ریختیم  توی ماست ها و خیار را هم خورد کردیم  با پونه ریختیم توی تخم مرغ ها!!! بعد همه را با هم ریختیم توی سطل آشغال

آخرش همان نان و ماست خودمان را خوردیم . مگر فکر آزمون جامع و این مقالات می گذارد فکرمان درست کار کند؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
اصفهانی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1398 ساعت 03:35 ب.ظ

دکترجون اینو برام نگفته بودی!
فک کنم خودم اون روز داشتم تن ماهی های انفجاری به سقف آشپزخانه را با همون جارو دسته دار خانم حسینی پاک می کردم....

ماجراهای کنسرو ترکون هم برای خودش عالمی داشت و آن جاروهایی که نگار دست شما داده بود که از دریا غبار بیانگیزانید...به جایش کنسرو از سقف می تکاندید..

بردیا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 04:58 ب.ظ http://elves0014.blogsky.com

اون مولوی بودا
اون ی سوت میزد بریان میشد دور وبرش از نفس شمس
ولی این حجم از حواس پرتی ربطی ب ازمون جامع نداره مشکل از جای دیگه ای نیس؟

مسلما هست، ولی باید برای رد گم کنی هم که شده تقصیر را گردن یک چیزی بیندازیم دیگر.لبخند:

مهدی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:01 ب.ظ

Baran پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:22 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به، ...
من عشق خورم که خوشگوارست
ذوق دهنست و نشوجان ست....
بسیارها سپاسگزارم؛ازاشاره به غزل زیبای مولانا...

Baran پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:54 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیزم
ای کاش من همساده تون بودم وبراتون میپختم ومیاوردم
شمام فکرتون به آزمون جامع واون مقالات بگذره،...

سپاس. دوستم. راضی به زحمت نیستیم. به نان و ماست و خوراک کتاب، عادت کرده ایم به قول مولوی:
من سر نخورم که سر گران است
پاچه نخورم که استخوان است
بریان نخورم که هم زیان است
من نور خورم که قوت جان است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد