شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

عجایب دنیای پزشکی

من که یادم نیست ولی گمانم موقع وارد شدن به مطب دکتر چند تا سیلی جانانه به منشی اش زده ام و خود دکتر را هم با فحشهای خیلی غلیظ مورد مرحمت قرار داده ام! اگر غیر از این باشد من به عقل  و سواد و مدرک دکتر شک می کنم. فقط در صورتی که کارهایی از این دست کرده باشم به دکتر حق می دهم که برایم داروهایی نوشته باشد که مخصوص بیماران روانی است. پزشک محترم، فوق تخصص مغز و اعصاب و دیسک کمر و ... برای مشکلی که در مهره های کمر بنده ایجاد شده قرصی تجویز کرده که با خوردنش یک شبانه روز بلکه بیشتر در گیجی محض و توهم به سر می برم! وقتی نام قرص را در اینترنت جست و می کنم می بینم این دارو مخصوص بیماران اسکیزوفرنی است!!! آخر این دکتر چطور بدون هیچ آزمایش و عکس و اسکنی تشخیص داده که بنده دچار اسکیزوفرنی هستم؟ و اصلا آدمی به آرامی و بی خیالی من که دنیا هم زیرو رو بشود عین خیالش نیست، قرص آرام بخش نیاز دارد؟ کلی دلم خنک شد وقتی شش بسته قرص ده تایی را تمام و کمال روانه سطل آشغال کردم. هنوز با مغزم خیلی کار دارم.