شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

دسته گلی برای خودم!

از دفتراسناد رسمی که بیرون آمدم، یکراست رفتم گل فروشی و به مناسبت خرید خانه تازه برای خودم یک دسته گل خریدم!در راه که می آمدم از جلوی مغازه لوازم خانگی گذشتم و حیفم آمد که یک کادو هم نخرم !یک دسته گل خالی که خجالت آور است. یک گلدان خیلی قشنگ برای خودم خریدم که هر وقت به خانه تازه رفتم، بگذارم گوشه پذیرایی. خانه بزرگ است و باید یکجوری پر شود. وقتی رسیدم خانه کلی خجالت کشیدم آخر یادم رفته بود گلدان را کادوکنم . همه چیز لو رفت!

نظرات 5 + ارسال نظر
پروین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ

خیلی خوشحال شدم مریم جان. آفرین به پشتکارت. حسودیم شد. به سلامتی کی میری خونه جدید . کمک خواستی بگو حتما.

فعلا که نرفتم هنوز همینجا هستم؛ اونجا رو رهن داده ام. حتما کمک میخوام.میای؟

آرش جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

به سلامتی و میمنت انشاالله.

سپاس.

سیمین شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام . مبارک باشه . به ما که شیرینی نمیدی. عیب نداره .

فریده چوبچیان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://atr-e-shemshad.blogfa.com

سلام عزیزم

هورررررررررررررررررررررررررررررررررررا به حرفم گوش کردی رنگ قابش رو عوض کردی .آبی رنگ عشق و حیاته .

خرید خونه رو هم تبریک گفتم و شیرنیش را هم خوردم .

کیک شوکولاتی با قهوه فرانسوی خانه هنرمندان ،دل اونایی که

نخوردن آب .
شاد و سلامت ببینمت
چرا شکل گل نداری ؟
عیب نداره .

گل گل گل

سلام
شیرینی نوش جونت . چقدر خوش می گذره وقتی با همیم .
فعلا نتونستم بیشتر از این تغییر ایجاد کنم انشاءالله بهتر میشه.

فاطمه شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://fatosh1.blogfa.com

وای خدا چرا این جور کارها رو من بلد نیستم.....

خوب یاد بگیرید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد