شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

آخیش! خسته شدم بس که خرگوش پر بازی کردم!

 

 چه ساندویچ خوشمزه ای! نوشابه نداریم؟!

 

یواش بچه جون خفه ام کردی! 

نظرات 6 + ارسال نظر
مرسانایی اسم کوچیک آخری آنا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:35 ب.ظ

کوچولو ناناز منم دارم

ای جان چه خوب

0 چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

بوسسسسسسسسسسسسسس

فرشته سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

هر دو رو از طرف من ببوس!

فریده دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://عطر شمشاد

ای خدا جون چه خرگوش نازی .براش خرگوش من چه نازه گوشاش چه قد درازه رو بخونیم .نه جونم نوشابه واسه معده ات خوب نیست تازه چاق کننده هم هست .بوسسسسسسسسسسسسسسسس

فرشته پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

وای این چقدر عسله. اسمش چیه؟

خرگوشه رو میگی یا دختره یکیشون پشمکه اون یکی هدیه!

مهدی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

چه خرگوش ناز و با هوشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد