شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

من کچل نیستم تو بیمارستان عوضم کردند!

...... 

.......


 دیدی گفتم! 


 

                                                                                                                                                من اسمم رهاست . تو کی هستی؟



     
نظرات 3 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام خیلی خوشحال شدم عکس دخترم رهارو گذاشتید من تازه دیدم کلی ذوق کردم درضمن نوشته هاتونم خوندم عالی بود

مهدی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دست شما درد نکنه واقعا چه داستان تصویری جالبی بود
حدث می شه زد که بچه برادرتون باشه

از کجا فهمیدید؟

مهدی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام
می شه لطفا اگر سرتون خلوت شد عکسارو درست کنین.

چشم اگر خلوت شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد