شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

چرا تعارف؟

این مردم کی می خواهد تعارف کردن الکی را کنار بگذارند و درست حرف بزنند؟! قرار کاری دارم. طرف می پرسد شما می آیید جای من یا من بیایم؟راهش دور است،    اما پول آژانس را می دهد. قبلا هم رفته ام. برای همین می گویم هر طور شما راحتید. اصرار می کند که نه هر جا شما بگویید. می گویم خوب اگر اینطور است شما بیایید دانشگاه. آنوقت است که هزار و یک دلیل می آورد که اگر شما بیایید بهتر است! درست مثل این که بگوید: با زنها مشورت کنید ولی برعکس عمل کنید!!!خوب چه اشکالی دارد.به قول بعضی ها: ما را تکبری نیست، اگر او نمی آید دانشگاه ما می رویم مدرسه!اما این تعارف تکه پاره کردن چه صیغه ای است این وسط؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
بردیا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:11 ق.ظ http://elves0014.blogsky.com

هرچند که فکر میکنم تو مسائل دینی باهم خیلی نظراتمون فرق کنه وشاید به نقطه مشترکی نرسیم ولی این پست خوب بود وقابل قدردانی
هچند که درک نمیکنم که چرا ی استاد دانشگاه به مدرسه میرود

کسی که باهاش قرار داشتم مدیر مدرسه است به این دلیل باید برای دیدن او به مدرسه می رفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد