شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

گربه های بی پناه


میخوام تا میتونم از آفتاب انرژی کسب کنم
فقط خدا میدونه چند وقت دیگه که برف و سرما شروع میشه عاقبت من و امثال من چی میشه؟ از گرسنگی.. از بی خانمانی... از خوابیدن در سرما...
خدایا به داد ما در این سرزمین بی رحمی ها بــرس


نگاره: ‏میخوام تا میتونم از آفتاب انرژی کسب کنم
فقط خدا میدونه  چند وقت دیگه که برف و سرما شروع میشه عاقبت من و امثال من چی میشه؟  از گرسنگی.. از بی خانمانی... از خوابیدن در سرما... 
خدایا به داد ما در این سرزمین بی رحمی ها بــرس‏

نظرات 1 + ارسال نظر
فریبا حاج دایی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ http://fhajdaie.blogfa.com

توجه و همدردی شما قابل تحسین است، از طرف گربه ها و دوستداران آنها.
راستی خرگوش تون چطوره؟

درود. خرگوشم خیلی خوبه و شیطونی می کنه فقط یه شوهر کم داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد