شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

مشکل روزهای آرامش!

عصبانی که می شوم زورم زیاد می شود. این خوب است اما مشکل این است که من خیلی دیر به دیر عصبانی می شوم. چند روز پیش عصبانی بودم در بطری نوشابه را طوری محکم بستم که دیگر باز نمی شد.مجبور شدم سرش را ببرم. اگر به این زودی ها عصبانی نشوم،برای بیرون ریختن محتویات مغزم مجبورم سر خودم را هم ببرم.
نظرات 4 + ارسال نظر
فریده چوبچیان دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http:// atr-e-shemshad.blogfa.com

سلام

وای مریم ترسوندی منو واقعا ؟

دور از شوخی جالب بود و کلی لبخند بر لبمان آورد .

روز و روزگارت خوش و لبخند بر لبانت .یه عالمه گل .

راستی چرا تو این دم ودستگات گل پیدا نمی شه .

ا
آخه همه دوستام خودشون گلند.

شراره . ن پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

خیلی زیبا و کامل و روان بود. ( بیست تا شکلک گل برای شما!)

آرش جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

پیشنهاد می کنم به یکی پول بدی هر روز عصبانیت کنه!

عباس پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://asabi.blogsky.com

عالی بووووووود. من به عنوان یک آدم عصبی (شوخی) کلی کیف کردم

سپاسگزارم از حسن توجه شما دوست گرامی عصبانی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد