شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)
شوق رهایی

شوق رهایی

وبلاگ ادبی مریم غفاری جاهد(دکترای ادبیات فارسی)

شب تاریک و بیم ...


امشب قرار بود بروم پیش ناشر قرارداد چاپ کتابم را امضا کنم.اولین کتابم بعد از هشت ماه جواز نشر گرفته و قرار است چاپ شود البته با هزینه شخصی خودم. تا ساعت شش کلاس خط پهلوی داشتم. از بنیاد که بیرون آمدم هوای سرد و تاریک و خیابان خلوت مرا یاد (شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل )انداخت. ترسیدم. از رفتن پشیمان شدم  و به خودم گفتم آدم عاقل! تو که فردا باید برای آزمون خوشنویسی بیایی تهران خوب قرار داد را هم فردا امضا کن. روز را که ازت نگرفته اند. بالاخره با ناشر تماس گرفتم و قرار فردا را گذاشتم. با اینکه زود آمدم خانه باز هم دیر رسیدم با راه بندان های همیشگی روزهای چهارشنبه. بعضی وقتها عقلم کمی کار می کند امشب هم از همان مواقع نادر بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
رعنا جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

به به مبارکه بالاخره چاپ میشه.حتما باید یکی به من هدیه بدی خوب؟

شراره . ن شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

که اینطور.
خداروشکر که همه چیز بر وفق مراده مخصوصا تدبیر و تعقلتون.
همیشه موفق و مشغول بهترین های زندگی باشین ( چرا شکلک گل مل نداره این وبلاگتون؟)

سپاس از شما.خودتون گلید.

فریده چوبچیان پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://atr-e-shemshad.blogfa.com

سلام

روز دوستی مبارک دوستم.

سلام عزیزم انشااله بهتری؟باید یه روز ببینمت.

Arash چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://alborz-pic.mihanblog.com/

سایت تفریحی و سرگرمی* همه چی از همه جا *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد